2009. augusztus 16., vasárnap

Egyedül

Semmit sem kértem, sem nagy szavakat, sem bármi mást csak igaz csókot, igaz szót,
édes forró simogatást nem adtam, csak mi szívemben rejtezett széles mosolyt, szerelmet,
tüzes lehelletet nem kértem, hogy többet végy kezedbe mit markod elbír de szememben
ez nem a füst - a lélek és a szív sír így gondolkodok de körbenézek - hol vagyok,
köröttem fagyos jégcsapok s a nyár a tüzes meleg, reám küld csak hideg szelet
már nem tudom mit látok szememen hályog nyár van és köröttem zúzmara engem nem
érint a nap sugara hát persze hisz átnézek egy üvegen kint meleg van, rózsa virít,
de hó szálldos idebenn az asztalon egy üveggömb, benne téli házikó, rázni jóó
hát én lakom idebent, s ki a gömböt az asztalra tette belé még friss vizet ereszte, s elment ...

/ Csak úgy/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails