2009. október 28., szerda

Laikus barátomnak szeretettel:)))


4 megjegyzés:

  1. annyira meg6ódtam most,ezt látva,hogy sírni tudnék,ha még lennének könnyeim.
    Nem viccelek,nekem elapadtaka könnyeim,s már régóta nem tudok sírni. :(

    Nem érdemlek meg ennyi jóságot/szépet.

    Köszönöm.

    Üdv Endre,Doroszló!

    P.s.: Még hallasz rólam ... :innocent:

    ***

    "Kell,hogy legyen meghitt baráti kör,
    kiművelt,nem önhitt fők társasága,
    amelyben otthonos számos gyönyör,
    mi nélkül únt a napok hosszúsága.


    Kell,hogy legyen egy jó barát,
    kit az ember megkérdez,kire hallgat,
    ki csillapítja lelkünk viharát,
    élét vevén a kéjnek és a bajnak."

    Voltaire

    VálaszTörlés
  2. I like your name, Gabriella;)
    Have a good week
    Kiss

    VálaszTörlés
  3. Tanks! You'r very kind!:)))

    Kiss
    Gabriella

    VálaszTörlés
  4. Kedves Endre, Szerintem megérdemled és én örülök, hogy örömet tudtam szerezni Neked!

    pussz

    Gabi

    VálaszTörlés

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails