2010. április 6., kedd

Szavak hasítanak húsomba...- Csak úgy

Szavakhasítanak
húsomba vésnek,
mindnek oly éle van,
akár a késnek
szívemen metszenek,
mély vérző sebet.

Hazudtál nekem szám,
megcsaltál szemem,
"szép valóság vár rám"-
elhitetted velem
hazug világ,
hazugszerelem.
Kit keblemre vettem
gyönyörrel szerettem,

ó én balga asszony,
hitem mellére tettem
s lám, játékcsupán-
mi magam lehettem.

Más karjában lelte
remegő szerelmét,
vele látta csupán
szemiramisz kertjét,
éninkább csak úgy,
felemeltem "kedvét".

Nem csal már többé
könnyet szemembe,
nem súghat többé
hamisan fülembe,
elmegyek messze
mindent feledve.

Semmi mit hoztam,
és ez mind mit viszek.
Néhány szó, dallam
mit kezembe veszek,
nincs többé gondolat.
A csönd maga leszek.


Csak úgy


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails