2010. június 29., kedd

Férj és Feleség



Férj: Ez volt minden álmom!
Feleség: Szeretnéd, ha elhagynálak?
Férj: Dehogy. Ezt mégegyszer meg ne halljam!
Feleség: Szeretsz engem?
Férj: Még jó hogy!
Feleség: Képes lennél engem valaha is elhagyni?
Férj: Soha. Képtelen lennék rá!
Feleség: Megcsókolnál szerelmem?
Férj: Igen. Az arcod, a tested; mindenütt!
Feleség: Képes lennél engem valaha megütni?
Férj: Soha!! Én nem olyan férfi vagyok!
Feleség: Bízhatok benned?
Férj: Igen!
Feleség: Oh, Kedvesem!


Hét évvel később? Olvasd alulról felfelé!
 
 

8 megjegyzés:

  1. Ez tök jó volt! Sokan vagyunk pihent agyúak, az biztos!
    Beálltam a csapatodba! :-D
    Üdv!

    VálaszTörlés
  2. Nem az én gyermekem, de az én pihent agyamnak is tetszik!:)

    Szia
    Bezga

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon tetszett Gabika:)
    Így vagyunk ezzel még jó páran:)
    A nagy szerelmek sokszor így végződnek.
    Puszi.Magdi

    VálaszTörlés
  4. Nagyszeru!
    ugyan persze kar hogy neha vissza fele van

    VálaszTörlés
  5. Szia Magdika,

    Köszönöm és hát igen sajnos így van.

    Kedves Julie,

    Üdvözöllek nálam!:) János szólt, hogy meglátogatsz:)

    Gabi

    VálaszTörlés
  6. Jaj nekem..ezt eldugom a kedvesem elől:))))


    Tetszett!!!Jót derültem...:)

    VálaszTörlés
  7. Szia Málna,

    ÁÁÁ ez csak vicc, nem kell komolyan venni és nem is lehet eszerint élni.:))

    Örülök, hogy jártál nálam és még jól is érezted magad!:)

    szia
    Bezga

    VálaszTörlés
  8. nevettem rajta rendesen

    Üdv. : szalali

    VálaszTörlés

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails