2010. július 29., csütörtök

Roxette- Listen to your heart


8 megjegyzés:

  1. Szerelmesnek tetszik lenni? :)

    VálaszTörlés
  2. A zsilettpengés képed "hasít" nagyon :-)))
    Roxette jó csapat volt, és már közel húsz év telt el azóta. Basszus, hogy rohan az idő...

    VálaszTörlés
  3. @ Pötyike

    Nálad mi a helyzet?:)

    VálaszTörlés
  4. @ Karesz

    Köszi:) Ne foglalkozz ennyit az évekkel, csak élvezd...

    VálaszTörlés
  5. Nalam mi a helyzet? Hat nemtudom. Par hete ismerkedtem meg valakivel es nagyon szeretem. Nemsokara talalkozni fogok vele akkor minden kiderul. De nagyon ugy erzem nem lesz gond. De majd meselek rola ha erdekel. Drukkolj nekem ;))

    VálaszTörlés
  6. @ Pötyike

    Kicsit irigy vagyok arra a lányra, akinek ilyen szép szeme van, mint neked...:D

    Örülök, hogy végre van zeném, ami tetszik!:)

    Tudnod kell, hogy folyamatosan drukkolok, ezt kérned sem kellett volna, ha te boldog vagy, akkor én is!:D

    VálaszTörlés

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails